top of page

Nu skal det altså være...

... det her med hjemmeside og blog. Jeg har simpelthen ledt og ledt efter en løsning, da jeg ikke magter at skulle sætte mig ind i for meget. Og nu tror jeg altså, den er der - løsningen, som du netop kigger på nu... :)

Jeg vil egentlig bare have mit eget sted, hvor jeg kan lægge og dele de ting, jeg foretager mig - og de skæve tanker, jeg ind imellem får.

Men for at starte et sted - så Hej!

Jeg hedder Susanne og er en årgang 1976.

Jeg er egentlig uddannet grafiker, men har ikke arbejdet de sidste 7 år. For at gøre en lang historie kort, så blev jeg sygemeldt med en depression, medicineret uden held i 3 år med indlæggelser, fik diagnoser som angst og personlighedsforstyrrelse - til at jeg egentlig er tæt på at være autist. Jeg fungerer for godt på nogle områder, men har rigtig mange asperger-træk.

Jeg har lidt svært ved at finde ro nogle gange, og har derfor brug for en vis struktur og noget, der kan holde tankemylderet på afstand. Men heller ikke for meget - for det stresser mig.

Lidt af en balance at finde nogle gange.

Så derfor kaster jeg mig over ting, jeg godt kan li' at lave. Nogle dage / perioder det ene og andre gange noget andet, tredje, fjerde eller femte. Jeg har rigtig mange ufærdige projekter liggende rundt omkring...

Men her er jeg altså - og jeg satser på, at der kommer meget mere her. I skrivende stund er der ikke en dyt at komme efter, men mon ikke, jeg får mig taget sammen...???


Udvalgte blogindlæg
Kom tilbage igen snart
Når indlæg er udgivet, kan du se dem her.
Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Ingen tags endnu.
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page